24.4.2011

She Art

She Art kurssin toinen viikko on lopuillaan ja olen saanut valmiiksi kolmen pienen tyttötaulun sarjan. Hulluilta päiviltä löysin edullisia canvastauluja ja niitä tuli ostettua muutamia erikokoisia tätä kurssia ajatellen. Ajattelin aloittaa canvakselle harjoittelemisen näistä kolmesta pienestä 10x10cm taulusta, kun sain mielestäni hyvän idean tehdä niistä selkeän sarja hope-faith-love. Ostaessani mietin, että ovatkohan ko. taulut turhan pieniä, mutta nämä olivat itse asiassa todella mukavia työstää, ainakin näin aluksi.



Olen tykännyt kurssista todella paljon ja se on innostanut sekä rohkaissut minua kokeilemaan uusia tekniikoja. Tykkään hurjasti tästä sekatekniikasta, koska se on sopivan rentoa eikä vaadi mitään varsinaisia taiteilijan lahjoja. Miettittäväksi jää, miten oppeja hyödyntäisi jatkossa skräppäyksessä, hmm.


Mitä pidät tauluista ja mikä on suosikkisi? Minun suosikkini on alusta asti ollut Love, mutta tykkään kyllä oikeastaan niistä kaikista.

4 kommenttia:

  1. Hienoja kaikki, lempparini on Hope. On kyllä varmasti ihana ja antoisa kurssi!

    VastaaPoista
  2. Ihania, pähkäilin suosikkiani kaikkien kolmen välillä ja totesin, etten pysty päättämään. Kaikki.

    VastaaPoista
  3. Hienoja! Lempparia on hirmu vaikea valita, mutta jos vain yksi pitäisi sanoa niin ehkä se olisi tuo Faith.

    VastaaPoista
  4. Oho, unohdin näköjään aiemmin kommentoida, vaikka kävin kyllä ihastelemassa näitä. Sillä kerralla eniten viehätti Hope, mutta kyllä mä kaikista tykkään tosi paljon. Kauniita!

    VastaaPoista

Kiitos ilahduttavasta viestistä!